قوانین و مقررات

تاریخ آخرین ویرایش: 25 اردیبهشت 1401

برای خرید از فیلومیا ابتدا باید این صفحه را مطالعه نموده و آن را بپذیرید. لطفا در هر بار خرید این صفحه را مطالعه نماﻳﻴد چرا که ممکن است به روزرسانی هایی در آن اتفاق افتاده باشد. به روز رسانی ها از تاریخ انتشار اعتبار می یابند و شامل خریدهای ماقبل نمی شوند.
١- خدمات و محتویات وب سایت، برای استفاده شخصی و غیر تجاری افراد و از مسیرهای قانونی تهیه و عرضه شده است. هر گونه سوء استفاده از این اطلاعات پیگرد قانونی داشته و هیچ فرد حقیقی، حقوقی یا وب سایتی به هیچ عنوان نمی تواند این محتویات را بازنشر نماید.
٢- شما متعهد می شوید از وب سایت فیلومیا به گونه ای که باعث آسیب دیدن، از کار انداختن یا معیوب ساختن آن شود استفاده نخواهید کرد و تلاشی برای دسترسی به اطلاعاتی که عمداً به طور متعارف در دسترس قرار نگرفته اند نمی نماﻳﻴد.
٣- فیلومیا می تواند هر زمان با توجه به صلاحدید خود صفحاتی را به وب سایت بیافزاید یا حذف کند و همچنین مسئولیت تاخیر یا عدم کارکرد را که ناشی از مشکلات اینترنتی، نیروی انسانی، عوامل طبیعی، خرابی تجهیزات کامپیوتری، مخابراتی و غیره باشد بر عهده ندارد.
٤- برای دسترسی به نمایش تمامی محتواهای فیلومیا، کاربر باید اقدام به خرید اشتراک نماید. خرید شتراک در واقع به منزله خرید امکان تماشای محتواهای فیلومیا است.
٥- ممکن است در دوره ای که شما اشتراک فیلومیا را تهیه کرده اید، محتواها تغییر یافته و فیلم ها ، سریال ها یا انیمیشن ها به مجموع محتواها اضافه شده یا از آن کسر گردد.
٦- در بخش نظرات کاربران، نشر محتوایی خلاف یا نقض کننده قوانین جمهوری اسلامی ایران، تهدید کننده، توهین آمیز، غیر اخلاقی و… ممنوع است.
٧- فیلومیا یک بستر نمایش این محتواها بوده و نقشی در تولید آن ها نداشته، بنابراین مسئولیتی در قبال محتوای ارائه شده ندارد و تضمینی بر اعتبار و تاثیر مثبت یا منفی آنها بر اشخاص مختلف نخواهد داشت.
٨- شرایط این توافق نامه تحت قوانین کشور ایران مقرر شده است.

حریم خصوصی
فیلومیا اطلاعاتی از کاربران خود دریافت می کند که می تواند برای ارائۀ سرویس های بهتر و دقیق تر مورد استفاده قرار گیرد.  حق انتشار عمومی اطلاعات و افشای مطالب ارسال شده برای فیلومیا وجود ندارد.