انیمیشن گربه ای در پاریس با دوبله فارسی

مدت زمان: ۶۱ دقیقه - زبان: دوبله فارسی - سال ساخت: (۲۰۱۰)

انیمیشن گربه ای در پاریس دوبله فارسی
تریلر
ذخیره
۰
۳۸۶

خلاصه داستان

انیمیشن گربه ای در پاریس Une vie de chat 2010

داستان انیمیشن
در انیمیشن گربه ای در پاریس داستان انیمیشن از آنجا شروع می‌شود که گربه‌ای، با دو خانواده در ارتباط است و این ارتباط سبب می‌شود که صاحب اصلی گربه که دختربچه‌ای است، در ماجرایی وارد شود که در گذشته پدرش و در حال مادرش نیز درگیر آن هستند. همچنین، صاحب فرعی گربه نیز (که گربه شب ها را با او می گذراند) پایش به آن ماجرا باز می‌شود و…

درباره انیمیشن
انیمیشن Une vie de chat محصول کشور بلژیک و در ژانر انیمیشن ، جنایی می‌باشد و به کارگردانی Alain Gagnol در سال 2010 ساخته شده است. در انیمیشن گربه ای در پاریس بازیگرانی چون Bernadette Lafont، Bruno Salomone، Dominique Blanc، Jean Benguigui، و… به ایفای نقش پرداخته اند.

فیلم A Cat in Paris ( یک گربه در پاریس ) محصول سال 2010 (1389) میباشد که توسط Jean-Loup Felicioli , Alain Gagnol در کشور France ساخته و اکران شده است. این فیلم تاکنون امتیاز 6.9/10 از سمت منتقدین کسب کرده است.

خلاصه فیلم: دینو یک گربه است که زندگی دوگانه ای را دنبال می کند. روزی او با زو، یک دختر کوچک زندگی می کند که مادرش، جین، یک افسر پلیس است. با شب، او با نیکو، یک سرقت با قلب بزرگ کار می کند. زو پس از قتل پدرش در دست گانگستر کوستا سکوت کرده است. یک روز، دینو گربه زو را دستبند بسیار ارزشمند به ارمغان می آورد. لوکاس، دومین فرمانده جین، این دستبند را یادآوری می کند، بخشی از یک مجموعه جواهرات است که به سرقت رفته است. یک شب زو تصمیم به دنبال دینو می کند. در راه، او بعضی از گانگستر ها را گوش می دهد و متوجه می شود که پرستار او بخشی از تیم گانگستر است.

یک داستان رازآلود و هیجان انگیز که در کوچه ها و بر بام خانه های پایتخت فرانسه، پاریس رخ می دهد.
گربه‌ای در پاریس (نام انگلیسی: A Cat in Paris) یک پویانمایی محصول کشور فرانسه است که به کارگردانی آلیان گاگنول (به انگلیسی: Alain Gagnol) و ژان لوپ فلیسیولی (به انگلیسی: Jean-Loup Felicioli) ساخته شده است. همچنین این انیمیشن موفق به کسب افتخار نامزدی هشتاد و چهارمین دوره جشنواره اسکار برای بهترین فیلم پویانمایی شده است. داستان انیمیشن از آنجا شروع می‌شود که گربه‌ای، با دو خانواده در ارتباط است و این ارتباط سبب می‌شود که صاحب اصلی گربه که دختربچه‌ای است، در ماجرایی وارد شود که در گذشته پدرش و در حال مادرش نیز درگیر آن هستند. همچنین، صاحب فرعی گربه نیز (که گربه شب ها را با او می گذراند) پایش به آن ماجرا باز می‌شود و…
داستان از آنجا شروع می شود که گربه ای با دو خانواده در ارتباط است و این ارتباط ، سبب می شود که صاحب اصلیِ گربه که دختربچه ای است ، در ماجرایی وارد شود که در گذشته پدرش و در حال مادرش نیز درگیر آن هستند. همچنین ، صاحب فرعیِ گربه نیز که مرد مرموزی هست ، پایش به آن ماجرا باز می شود و…

من کاملاً از A Cat in Paris لذت بردم: از یک جهت این یک حقه بازی متحرک از ژانر هیجان انگیز کلاسیک است ، از یک منظر دیگر یک سرگرمی جذاب است – و شامل یک گربه کاملاً دیده شده است! مانند فیلم های B که با سر تکان می دهد ، مقدار زیادی از اکشن را در مدت زمان 65 دقیقه اجرا ، بسته بندی می کند و اکشن را با شوخ طبعی ترک می کند (سگ شکفته یک کارتون کلاسیک است – اما این یک ادای احترام به واقع گرایی احساسی فیلمی که بعداً تماشاگران در واقع نگران بودند که آسیب جدی ببیند) و با احساسی واقعی تقلید مسخره آمیز می کنند: گانگسترهایی که در مورد غذا بحث می کنند ادای احترامی به کوئنتین تارانتینو است ، اما جنگهای ژانای داغدیده با کارتون – کاستا از تخیل او لرزاند در لب بالایی سفت من. و بالا و پایین زدن صورت Notre-Dame برای پاریس … و Hunchback یک چیز ناب است!

در آغاز دو داستان کاملاً جداگانه وجود دارد: دختر کوچک با یک مادر مجرد اعتیاد به کار ، به علاوه ماجراهای شبانه گربه اش. اما هیچکدام از آن چیزی نیستند که به نظر می رسد – به ویژه مادر غفلت شخصیت دلسوزانه تری نسبت به آنچه ما در ابتدا تصور می کردیم – است و هر دو رشته به سرعت با یک طرح هیجان انگیز گانگستری در هم می آمیزند. این ممکن است یک ماجراجویی انیمیشن باشد ، اما عمق آن برای بزرگسالان و همچنین کودکان بیش از اندازه کافی است: در واقع ، من حدس می زنم که این تنش برای بچه های کوچک کمی بیش از حد باشد. یک پسر کوچک در ردیف مقابل من مجبور شد زوزه بکشد که می خواست به خانه خود برود.

سبک انیمیشن – به عمد – بسیار خشن است: شخصیت ها به ساده ترین شکل کشیده می شوند از رئوس مطالب ، گرچه من متوجه شدم که حرکت گربه ها و حالت های بدن ، با وجود تمام ناهمواری های شکل ، بسیار خوب انجام شده است. (به عنوان مثال ، وقتی گربه در اتاق نیکو پراکنده می شود ، صحنه را بگیرید – یا هنگامی که کلودین به شدت عصبانیت می کند فقط یک شکاف چشم را باز می کند!) و تقریباً همه اقدامات در شب یا با نور مصنوعی انجام می شود ، افزایش جلوه هنر کتاب داستان کودک. این واضح است که زیبایی آگاهانه یکپارچهسازی با سیستمعامل است: من از دیدن این نکته که مارک کاغذی که در ساخت تمام نقاشی ها استفاده می شد ، در لیست اعتبار خود در انتهای فیلم ورود پیدا کرد ، سرگرم شدم.

چه چیزی واقعاً رنده شده است به دلایلی ، به تصویر کشیدن پا روی من بود (من همین مشکل را با انیمیشن Sinbad DreamWorks داشتم). شخصیت های A Cat in Paris دارای پایه های مثلثی فوق العاده ریز هستند که به نظر می رسد همیشه از یک زاویه گرفته می شوند ، مهم نیست که بقیه بدن به کدام سمت نشان داده شده است ، و من دیدم که این چشم انداز بسیار نگران کننده است … br />
یک ویژگی پاداش ترجمه اصطلاحی روان انگلیسی در زیرنویس ها ، حداقل در نسخه جشنواره فیلم لندن بود: این یک تغییر خوشایند از ترجمه هایی است که مشخصاً در بازار آمریکا است. (و ترجمه مجدد توهین ها همیشه سرگرم کننده است: به نظر می رسد در محدوده واژگان زبان انگلیسی من ، معادل های بسیار مناسبی انتخاب شده است!)

من وسوسه می شوم این را در 9 ارزیابی کنم از ده ، اما من فکر نمی کنم که عمق کافی برای آن سطح را داشته باشد: من سازش می کنم و یک نقطه را برای آزار دهنده بودن پا از بین می برم ، و آن را در 8 بسیار خوب نگه می دارم.

گربه ای در پاریس برای کوچک و بزرگ سرگرمی قابل توجه و نشاط آور است. برخلاف بسیاری از فیلم های انیمیشنی بمباراننده و شلیک کننده دهه گذشته ، جوانان آن را به دلیل سادگی بسیار دوست دارند و افراد مسن و بزرگتر از زیبایی و صدای آن قدردانی خواهند کرد.

قبل از نامزد اسکار بهترین فیلم متحرک ، گربه ای در پاریس یا Une Vie De Chat ، عنوان فرانسوی آن ، به ندرت در آمریکا دیده می شد. سبک انیمیشن آن بسیار جذاب است و بلافاصله من را به کتابهای بزرگ و رنگارنگ که یکی از عوامل غالب در جوانی من بود برگرداند. به نظر می رسد این صحنه ها مستقیماً از روی یک کتاب بزرگ تصویری برداشته می شوند ، رنگ های آن مخلوط و گرم هستند و شخصیت های آن مانند انسان های ساده ظاهر می شوند. من انتظار داشتم سبک آبرنگ شبیه چیکو و ریتا ، یکی دیگر از بهترین های متحرک برتر از سال 2011 باشد که تأکید زیادی بر جزئیات شخصیت و هنر محیط داشت. به نظر می رسد گربه ای در پاریس بیش از اینکه به جزئیات آن بپردازد بیشتر به محیط و چگونگی ظاهر و احساس آن اهمیت می دهد.

فیلم A Cat in Paris در ژانر(های) انیمیشن, کمدی, ساخته شده و در سال 2010 به روی پرده رفته است. A Cat in Paris به کارگردانی Alain Gagnol, Jean-Loup Felicioli, در کشور(های) فرانسه, هلند, سوئیس, بلژیک, ساخته شد. از جمله بهترین بازیگران این فیلم میتوان به Dominique Blanc, Bruno Salomone, Jean Benguigui, Bernadette Lafont, Oriane Zani, Patrick Ridremont, Jacques Ramade, Jean-Pierre Yvars, Bernard Bouillon, Philippe Hartmann, اشاره کرد. رده سنی فیلم PG و زبان(های) فیلم فرانسوی, است. این فیلم موفق شده امتیاز 6.9/10 را از وبسایت IMDB دریافت کند و امتیاز منتقدان آن در سایت متاکریتیک 63/100 می باشد. برای دانلود فیلم A Cat in Paris 2010 دوبله فارسی و بدون سانسور به انتهای صفحه مراجعه نمایید.

فیلم حول یک دختر لال جوان به نام زو می چرخد ​​که با او زندگی می کند مادر کارگر به نام ژان و گربه سیاه او. زوئه دائماً برای جلب توجه مادرش در یک رقابت احساس می شود و وقتی با عصبانیت نسبت به مجموعه مارمولک های مرده اش که گربه به خانه آورده است ، واکنش نشان می دهد ، مضطرب است. هم برای زئو و هم برای مادرش ناشناخته است که گربه آنها زندگی دوگانه ای دارد. او به نیکو ، یک سارق جواهرات محلی کمک می کند تا در اواخر شب دزدکی کند. گربه نیمه شب دزدکی بیرون می رود تا صبح روز سالم به خانه برگردد و در آغوش زوئه بپیچد. یک روز ، زو ، ماجراجوی او ، تصمیم می گیرد با وجود اعتراض گربه ، دزدکی حرکت کند و دنبال گربه اش برود تا ببیند کجا می رود. گربه به دنبال یک مجسمه گران قیمت و کمیاب ، او را به سمت آشفته ای درگیر می کند که شامل گانگسترها می شود. نتیجه یک فیلم زیبا و سرزنده پلیس و سارقین است که خنده های مضحک و مواد فوق العاده غریب را ایجاد می کند.

موسیقی متن موسیقی جاز فوراً دوست داشتنی است ، A Cat in Paris با انفجارهای کوتاه و به طرز شگفت انگیزی روان است ، انیمیشن بسیار آسان است چشم ، و دهه پنجاه نگاه و احساس همه وجود دارد. گربه در پاریس فیلمی از جذابیت کم فشار ، تصاویر ارائه شده به زیبایی و مجموعه ای از تفاوت های ظریف کوچک دوست داشتنی است که همگی در مدت زمان پنجاه و هشت دقیقه باریک ثبت شده اند. شاید به دلیل تأثیر سایه ای و سبک باشکوه آن بتوانید از این عنوان “انیمیشن-نوآر” یاد کنید.

با صدای: دومینیک بلانک ، برونو سالومونه ، ژان بنگوئیگی ، برنادت لافونت ، اوریان زانی و برنارد بویلون. به کارگردانی: ژان لوپ فلیشیولی و آلن گاگنول.

 

 

محصول کشور :

بلژیک

تصویر :

بازیگران تهیه کننده و کارگردان عوامل دیگر
برای مشاهده آنلاین فیلم ها باید در سایت
ثبت نام یا وارد شوید

نظرات ۰در انتظار بررسی ۰تایید شده

در حال حاضر دیدگاه ها برای این نوشته بسته شده است

درباره ما

با عضویت در فیلومیا از جدیدترین فیلم ها و سریال های روز دنیا برخوردار شوید