فیلم تاریکی هاوانا Havana Darkness 2018 با زیرنویس فارسی

مدت زمان: ۸۶ دقیقه - زبان: زیرنویس فارسی - سال ساخت: (۲۰۱۸)

فیلم تاریکی هاوانا Havana Darkness 2018 زیرنویس فارسی
تریلر
ذخیره
۰
۲۳۰

خلاصه داستان

فیلم تاریکی هاوانا Havana Darkness 2018

در فیلم هیجان انگیز “تاریکی هاوانا”، یک گروه ماجراجو به پایتخت کوبا، هاوانا سفر می‌کنند تا ریشه‌های یک نسخه خطی اسرارآمیز که به نظر می‌رسد توسط یک نویسنده مشهور نوشته شده است را بررسی کنند. با این حال، وقتی آنها به مقصدشان می‌رسند، در یک ساختمان ویران گیر می‌افتند و به دردسر می‌افتند. حالا آنها باید برای نجات جان خود تلاش کنند. فیلم “تاریکی هاوانا” در سال 2018 توسط Guillermo Iván کارگردانی شده است و محصول کشور آمریکا است. در این فیلم بازیگرانی همچون Carolina Ravassa، Emily Giant، Esteban Leon، Francis Babastro، Guillermo Iván، Hannah D. Scott، Idalmis Garcia، Jack Dimich، Jim Boerlin، Jorge Luis de Cabo و… حضور دارند.

فیلم “تاریکی هاوانا” یک فیلم هیجان انگیز و ترسناک است که در سال 2018 منتشر شد. این فیلم به کارگردانی گری دیویس و نویسندگی گری دیویس و مارک سمیت می‌باشد. فیلم با بازی میسل رودریگز، غونزالو رافا، کارولینا رافا، استیو دونلی و هلن راکت می‌باشد.

داستان فیلم درباره یک زن جوان به نام اولیویا است که به هاوانا، پایتخت کوبا می‌رود تا بهترین دوستش، ناتالیا را پیدا کند. اما آنچه که اولیویا در هاوانا تجربه می‌کند، او را به یک دنیای تاریک و مخوف می‌کشاند.

در طول فیلم، اولیویا با موجودات ماوراء الطبیعه و رازهای تاریک رو به رو می‌شود. او متوجه می‌شود که هاوانا پر از ارواح خبیث و انسان‌های شیطانی است که تلاش می‌کنند او را به خود جذب کنند. اولیویا باید با استفاده از شجاعت و قدرت درونی خود، برای زنده ماندن و پیدا کردن ناتالیا، با این ارواح مبارزه کند.

فیلم “تاریکی هاوانا” با استفاده از صحنه‌های ترسناک و جلوه‌های ویژه زیبا، توانسته است جذابیت خود را در بین بینندگان ایجاد کند. علاوه بر این، بازی بازیگران نیز بسیار قابل تحسین است، زیرا توانسته‌اند احساسات و واکنش‌های درست را به نمایش بگذارند و ترس و هیجان فیلم را به خوبی منتقل کنند.

همچنین، فیلم موضوعاتی مانند عشق، دوستی و قدرت را نیز تبدیل به قسمت‌های مهم داستان کرده است. اولیویا در طول ماجراجویی خود در هاوانا، به دنبال ناتالیا می‌گردد و به طور همزمان با مبارزه با ارواح، باید با مشکلات شخصی خود نیز مقابله کند.

به طور کلی، فیلم “تاریکی هاوانا” با داستان جذاب و هیجان انگیز، صحنه‌های ترسناک و بازیگری قوی، توانسته است جذابیت خود را در بین بینندگان ایجاد کند. این فیلم برای علاقه‌مندان به فیلم‌های ترسناک و هیجان‌انگیز، به شدت توصیه می‌شود.

 

 

 

 

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

محصول کشور :

آمریکا

تصویر :

رنگی
بازیگران تهیه کننده و کارگردان عوامل دیگر
برای مشاهده آنلاین فیلم ها باید در سایت
ثبت نام یا وارد شوید

نظرات ۰در انتظار بررسی ۰تایید شده

در حال حاضر دیدگاه ها برای این نوشته بسته شده است

درباره ما

با عضویت در فیلومیا از جدیدترین فیلم ها و سریال های روز دنیا برخوردار شوید