فیلم جیمز باند فردا هرگز نمی میرد Tomorrow Never Dies 1997 با زیرنویس فارسی

مدت زمان: ۱۱۹ دقیقه - زبان: زیرنویس فارسی - سال ساخت: (۱۹۹۷)

فیلم جیمز باند فردا هرگز نمی میرد Tomorrow Never Dies 1997 زیرنویس فارسی
تریلر
ذخیره
۰
۷۰۸

خلاصه داستان

فیلم جیمز باند فردا هرگز نمی میرد Tomorrow Never Dies 1997

داستان فیلم

در فیلم جیمز باند فردا هرگز نمی میرد یک تاجر ثروتمند به نام الیوت کارور تلاش می کند تا با انتشار اخبار غلط بین کشورهای چین و انگلستان، جنگی بزرگ راه اندازد. جیمز باند ماموریت می یابد تا حقیقت را پیدا کند و این ماموریت را به پایان برساند و…

درباره فیلم

فیلم Tomorrow Never Dies محصول کشور انگلستان و در ژانر اکشن ، ماجراجویی می‌باشد و به کارگردانی Roger Spottiswoode در سال 1997 ساخته شده است. در فیلم جیمز باند فردا هرگز نمی میرد بازیگرانی چون Cecilie Thomsen، Colin Salmon، Daphne Deckers، Desmond Llewelyn، Geoffrey Palmer، Götz Otto، Joe Don Baker، Jonathan Pryce، Judi Dench، Julian Fellowes و… به ایفای نقش پرداخته اند.

 

فیلم “Tomorrow Never Dies” یک فیلم اکشن و هیجان‌انگیز محصول سال 1997 است که توسط روژر اسپاتیسور کارگردانی شده است. بازیگران این فیلم شامل پیرس بروسنان، جاناتان پرایس، میشل یو، وتر داچ و ترری هاتچر هستند.

داستان فیلم درباره‌ی James Bond (با بازی پیرس بروسنان) است که باید با یک میلیاردر شیطان صفت به نام Elliot Carver (با بازی جاناتان پرایس) مبارزه کند. Carver قصد دارد با کمک یک شبکهٔ رسانه‌ای جهانی خود، فیلم‌هایی را که او خودش تهیه می‌کند، پخش کند و از این طریق قدرت و ثروت بیشتری به دست آورد. James Bond باید با تمام قدرت خود مبارزه کند تا از این طرح شیطانی جلوگیری کند.

یکی از نقاط قوت این فیلم، صحنه‌های اکشن بسیار جذاب و هیجان‌انگیز آن است. صحنه‌های بورس‌ایران، موتورسواری، نبرد با چاقو و تیراندازی به خوبی طراحی و اجرا شده است و به تماشاگران احساس هیجان فراوانی را منتقل می‌کند.

در مورد بازیگری، پیرس بروسنان در نقش James Bond، همانطور که همیشه، نقش خود را به خوبی بازی کرده است. او با بازی با احساس و تلاش برای نقش دادن بهترین خود، نقش را به نمایش گذاشته است. بازیگران دیگری مانند جاناتان پرایس در نقش Elliot Carver، با بازی پرانرژی و احساس، نقش خود را به خوبی بازی کرده‌اند.

صحنه‌های فیلم نیز بسیار جذاب و الهام‌بخش هستند. تلاش کارگردان در به دست آوردن تصاویر زیبا و صحنه‌های جالب، به خوبی در جریان فیلم به تصویر کشیده شده است. ترکیب صحنه‌های اکشن با مناظر زیبا و نورپردازی بسیار خوب، فیلم را به یک اثر بصری جذاب تبدیل کرده است.

به طور کلی، فیلم “Tomorrow Never Dies” یک فیلم هیجان‌انگیز و جذاب است که به خوبی بازیگری پیرس بروسنان را به نمایش می‌گذارد. با توجه به صحنه‌های اکشن بسیار جذاب و هیجان‌انگیز، این فیلم توانسته است تماشاگران

 

با توجه به ژانر فیلم “Tomorrow Never Dies” که یک فیلم اکشن و هیجان‌انگیز است، می‌توان گفت که این فیلم با توجه به صحنه‌های اکشن بسیار جذاب و هیجان‌انگیز خود، توانسته است تماشاگران را به خود جذب کند. همچنین، با بازیگری قوی از سوی پیرس بروسنان و دیگر بازیگران، فیلم بسیار جذاب و قابل توجهی است.

صحنه‌های اکشن در این فیلم بسیار زیبا و جذاب هستند و بسیاری از فان‌های جیمز باند به خوبی به تصویر کشیده شده‌اند. همچنین، داستان جذاب و پرماجرا این فیلم، باعث شده تا تماشاگران از ابتدای فیلم تا پایان، به فیلم پیوسته باشند و لذت ببرند.

به طور کلی، فیلم “Tomorrow Never Dies” یک فیلم هیجان‌انگیز و جذاب است که برای علاقه‌مندان به ژانر اکشن، پرطرفدار خواهد بود. با این حال، برای تماشاگرانی که به دنبال فیلم‌هایی هستند که دارای عمق و پیچیدگی بیشتری هستند، ممکن است “Tomorrow Never Dies” کمی سطحی و نسبتاً ساده به نظر برسد. به هر حال، اگر شما به دنبال یک فیلم اکشن و هیجان‌انگیز با بازیگری قوی هستید، “Tomorrow Never Dies” را به شما توصیه می‌کنیم.

 

 

 

 

 

محصول کشور :

انگلستان

تصویر :

رنگی
بازیگران تهیه کننده و کارگردان عوامل دیگر
برای مشاهده آنلاین فیلم ها باید در سایت
ثبت نام یا وارد شوید

نظرات ۰در انتظار بررسی ۰تایید شده

در حال حاضر دیدگاه ها برای این نوشته بسته شده است

درباره ما

با عضویت در فیلومیا از جدیدترین فیلم ها و سریال های روز دنیا برخوردار شوید