فیلم ستاره دریایی Starfish 2018 با زیرنویس فارسی

مدت زمان: ۱۰۱ دقیقه - زبان: زیرنویس فارسی - سال ساخت: (۲۰۱۸)

فیلم ستاره دریایی Starfish 2018 زیرنویس فارسی
تریلر
ذخیره
۰
۳۵۱

خلاصه داستان

فیلم ستاره دریایی Starfish 2018

در فیلم Starfish، داستان درباره‌ی دختری به نام آبری است که پس از مرگ دوست صمیمی‌اش، به افسردگی مبتلا می‌شود. او متوجه می‌شود که این اتفاق ناگوار در روزی رخ داده که جهان در حال نابودی است. این فیلم در سبک درام و علمی-تخیلی ساخته شده و توسط کارگردان A.T. White در سال ۲۰۱۸ ساخته شده است. در این فیلم، بازیگرانی مانند Andreas Wigand، Christina Masterson، David Calvitto، Dutch Bultema، Elias Brett، Eric Beecroft، Haruka Abe، Janis Ahern، Jenna Marie Johnson، Madison Stratford و… نقش آفرینی می‌کنند.

فیلم “ستاره دریایی” (Starfish) یک فیلم علمی تخیلی و درام محصول سال ۲۰۱۸ است. این فیلم به کارگردانی و نویسندگی A.T. White ساخته شده است و با بازی Virginia Gardner در نقش اصلی به تصویر کشیده شده است.

“ستاره دریایی” داستان زن جوانی به نام Aubrey می‌باشد که پس از مرگ ناگهانی بهترین دوست خود به نام Grace، در یک شهر کوچک واقع در انگلستان گیر افتاده است. Aubrey در این شهر متروکه و دلخوش خاطر می‌باشد، و او در تلاش است تا راهی برای بهبود حال خود پیدا کند. اما زمانی که او یک نوشته عجیب در واحد مسکونی دوست خود پیدا می‌کند، اتفاقات عجیب و غریبی در زندگی او رخ می‌دهد.

در طول فیلم، Aubrey با تحولات غیر عادی روبرو می‌شود و در حالی که به دنبال راهی برای نجات خود است، با موجودات عجیب و مرموزی مواجه می‌شود. او باید با خوف و ترس‌هایش مقابله کند و به دنبال پاسخ‌هایی درباره ماهیت این تحولات باشد.

“ستاره دریایی” به طور کلی به شکلی فلسفی و تاریک در مورد تنهایی، روابط انسانی و از دست دادن عزیزان می‌باشد. این فیلم با استفاده از صداهای محیطی و موسیقی متن بی‌کلام، فضایی ترسناک و نگران کننده را به تصویر می‌کشد و برای تماشاگران یک تجربه سینمایی متفاوت رقم می‌زند.

به طور کلی، “ستاره دریایی” با داستان عمیق و سینمایی خود، توانسته است نظرات مثبتی را از منتقدان دریافت کند و به عنوان یک فیلم ساختاری و هنری مورد توجه قرار بگیرد. همچنین بازی برجسته Virginia Gardner نیز تحسین بسیاری را به دنبال داشته است.

 

 

 

 

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

محصول کشور :

آمریکا

تصویر :

رنگی
بازیگران تهیه کننده و کارگردان عوامل دیگر
برای مشاهده آنلاین فیلم ها باید در سایت
ثبت نام یا وارد شوید

نظرات ۰در انتظار بررسی ۰تایید شده

در حال حاضر دیدگاه ها برای این نوشته بسته شده است

درباره ما

با عضویت در فیلومیا از جدیدترین فیلم ها و سریال های روز دنیا برخوردار شوید