فیلم سرزمین خیالی Stockholm 2018 با زیرنویس فارسی

مدت زمان: ۹۲ دقیقه - زبان: زیرنویس فارسی - سال ساخت: (۲۰۱۸)

فیلم سرزمین خیالی Stockholm 2018 زیرنویس فارسی
تریلر
ذخیره
۰
۴۵۹

خلاصه داستان

فیلم سرزمین خیالی Stockholm 2018

در فیلم سرزمین خیالی، داستان درباره ناپدید شدن یک کارگر چینی در حین عملیات ساختمان سازی در سنگاپور است. یک کارآگاه پلیس بی‌وقفه تلاش می‌کند تا او را پیدا کند و… این فیلم به کارگردانی Robert Budreau در سال ۲۰۱۸ ساخته شده است و از بازیگرانی مانند Anders Yates، Bea Santos، Christopher Heyerdahl و Ethan Hawke استفاده شده است. فیلم Stockholm در ژانر بیوگرافی و جنایی ساخته شده است و محصول کشور کانادا می‌باشد.

فیلم “سرزمین خیالی Stockholm” یک فیلم درام و رازآلود است که در سال ۲۰۱۸ منتشر شد. این فیلم توسط رابرت بودگری و با بازی تاو بیرنت، نوآ هولت و اسوا اورسون ساخته شده است. داستان اصلی فیلم بر اساس رمانی به همین نام از نیل گایمن است.

در فیلم “سرزمین خیالی Stockholm” داستان به دوران کودکی دو برادر به نام های استی و بِن تکیه دارد. آنها با پدر و مادر خود در خانه ای که در بیابان قرار دارد زندگی می کنند. اما زندگی آنها به طور کامل تغییر می کند وقتی که پدر و مادرشان به طور مرموزی ناپدید می شوند و آنها را در خانه تنها رها می کنند.

برادران باید در مقابل تهدیداتی که در دنیای خیالی و مرموزی که در خانه خود کشف می کنند، مقاومت کنند. آنها با موجوداتی مانند آدم های سنگی و گرگ های عملاً بی نهایت وحشتناک مواجه می شوند که به دنبال آنها هستند. برادران تلاش می کنند تا رازهای خانه و خانواده خود را کشف کنند و به دنبال پدر و مادرشان بروند.

فیلم “سرزمین خیالی Stockholm” از نظر سینمایی بسیار جذاب و هیجان انگیز است. کارگردانی فیلم توانسته است با استفاده از جلوه های ویژه و صحنه های دیدنی، تخیل و خلاقیت خود را به نمایش بگذارد. علاوه بر این، بازی بازیگران نیز بسیار قابل تحسین است و به نمایشگاه فیلم اضافه می کند.

در کل، فیلم “سرزمین خیالی Stockholm” یک فیلم مهیج و سرگرم کننده است که با ماجراجویی های برادران استی و بِن شما را به دنیایی مرموز و خارق العاده می برد. با ترکیب عناصر درام و رازآلود، این فیلم می تواند به علاقه مندان به ژانرهای فانتزی و ماجراجویی پیشنهاد شود.

 

 

 

 

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای

محصول کشور :

کانادا

تصویر :

رنگی
بازیگران تهیه کننده و کارگردان عوامل دیگر
برای مشاهده آنلاین فیلم ها باید در سایت
ثبت نام یا وارد شوید

نظرات ۰در انتظار بررسی ۰تایید شده

در حال حاضر دیدگاه ها برای این نوشته بسته شده است

درباره ما

با عضویت در فیلومیا از جدیدترین فیلم ها و سریال های روز دنیا برخوردار شوید