فیلم شوم Sinister 2012 با زیرنویس فارسی

مدت زمان: ۱۰۲ دقیقه - زبان: زیرنویس فارسی - سال ساخت: (۲۰۱۲)

فیلم شوم Sinister 2012 زیرنویس فارسی
تریلر
ذخیره
۲
۷۹۱

خلاصه داستان

فیلم شوم Sinister 2012

داستان فیلم

در فیلم شوم : الیسون نویسنده داستان های جنایی است و برای نوشتن درباره جرم و جنایت تصمیم می گیرد تا به همراه خانواده اش به خانه جدیدی نقل مکان کند، اما به زودی جعبه ای از فیلم های قتل پیدا می کند و متوجه می شود که…

درباره فیلم

فیلم Sinister محصول کشور کانادا و در ژانر ترسناک ، راز آلود می‌باشد و به کارگردانی Scott Derrickson در سال 2012 ساخته شده است. در فیلم شوم بازیگرانی چون Ethan Hawke، James Ransone، Juliet Rylance، و… به ایفای نقش پرداخته اند. فیلم شوم توسط کمپانی سامیت اینترتینمنت تولید شده است. فیلم شوم در جشنواره های مختلف افتخارات متعددی به دست آورد که از میان آنها می توان به دریافت یک جایزه چینسا، یک جایزه فایت میتر و نامزدی دریافت یک جایزه امپایر و یک جایزه گلدن تریلر اشاره کرد. فیلم شوم با الهام از اتفاقاتی که برای نویسنده فیلم، رابرت سی. کرگیل رخ داده، ساخته شده است.

 

فیلم “Sinister” یک فیلم ترسناک محصول سال 2012 است که به کارگردانی Scott Derrickson ساخته شده است. بازیگران این فیلم شامل Ethan Hawke، Juliet Rylance، James Ransone و Fred Thompson هستند.

در این فیلم، Ethan Hawke نقش یک نویسنده جنایی به نام “Ellison Oswalt” را بازی می‌کند که برای نوشتن کتاب جدیدش به خانه‌ای در حومه شهر نقل مکان می‌کند. در آنجا، او پرونده یک قتل مرموز را که بهترین کارش را نداشته است، مورد مطالعه قرار می‌دهد و در نقش خود تلاش می‌کند تا درک بهتری از اتفاقات عجیب و غریبی که در این خانه رخ می‌دهد داشته باشد.

یکی از قوی‌ترین ویژگی‌های فیلم “Sinister”، ترسناکی و ابرقدرتی که به خوبی در جریان فیلم به تصویر کشیده شده است، است. با تلفیق بازیگری قوی، صحنه‌های جذاب و ترسناک، این فیلم می‌تواند برای علاقه‌مندان به ژانر ترسناک و رمز و راز، خیلی جذاب و هیجان‌انگیز باشد.

با گذر زمان، فیلم “Sinister” بیشتر از یک فیلم ترسناک به نظر می‌رسد. در حالی که ترسناک بودن فیلم، بدون شک یکی از نقاط قوت آن است، اما با توجه به تعداد فیلم‌های ترسناکی که در حال حاضر در دسترس هستند، برخی تماشاگران ممکن است جذابیت کافی را برای این فیلم نداشته باشند.

به طور کلی، فیلم “Sinister” یک فیلم ترسناک ذهنی و جذاب است که با استفاده از بازیگری قوی و داستان پیچیده، توانسته‌ است برای تماشاگران یک جذابیت بسیاری را به همراه داشته باشد. با این حال، اگرچه این فیلم می‌تواند برای علاقه‌مندان به ژانر ترسناک جذاب و هیجان‌انگیز باشد، اما نمی‌تواند به عنوان یکی از بهترین فیلم‌های این ژانر شناخته شود.

 

به نظر من فیلم “Sinister” یکی از بهترین فیلم‌های ژانر ترسناک در سال 2012 بود. در این فیلم، بازیگری قوی Ethan Hawke به نقش یک نویسنده جنایی پرداخته است که در تلاش برای نوشتن کتاب جدید خود، به یک خانه مرموز در حومه شهر نقل مکان می‌کند. هنگامی که او پرونده یک قتل مرموز را بررسی می‌کند، شروع به شاهد شدن وقایع عجیب و غریبی می‌کند که در خانه خود رخ می‌دهد.

یکی از نقاط قوت این فیلم، ترسناکی آن است. بازیگری قوی Ethan Hawke و تلفیق بازیگری، صحنه‌های ترسناک و موسیقی، فیلم در بین علاقه‌مندان به ژانر ترسناک، بسیار محبوب شده است. داشتن داستان پیچیده و هیجان‌انگیز، نیز به یکی از نقاط قوت این فیلم تبدیل شده است.

به طور کلی، فیلم “Sinister” را به علاقه‌مندان به ژانر ترسناک و رمز و راز توصیه می‌کنم. با داشتن یک داستان پیچیده، تلفیق ترسناکی و هیجان، بازیگری قوی و صحنه‌های جذاب، فیلم می‌تواند برای تماشاگرانی که به دنبال فیلمی هیجان‌انگیز و ترسناک هستند، جذاب و الهام‌بخش باشد.

 

محصول کشور :

کانادا

تصویر :

رنگی
بازیگران تهیه کننده و کارگردان عوامل دیگر
برای مشاهده آنلاین فیلم ها باید در سایت
ثبت نام یا وارد شوید

نظرات ۰در انتظار بررسی ۰تایید شده

در حال حاضر دیدگاه ها برای این نوشته بسته شده است

درباره ما

با عضویت در فیلومیا از جدیدترین فیلم ها و سریال های روز دنیا برخوردار شوید