فیلم قتل در ساعات خوش The Happytime Murders 2018 با زیرنویس فارسی

مدت زمان: ۹۱ دقیقه - زبان: زیرنویس فارسی - سال ساخت: (۲۰۱۸)

فیلم قتل در ساعات خوش The Happytime Murders 2018 زیرنویس فارسی
تریلر
ذخیره
۱
۶۸۴

خلاصه داستان

فیلم قتل در ساعات خوش The Happytime Murders 2018

در فیلم “قتل در ساعات خوش”، داستان درباره کشف رمز و راز قتل در جهانی است که در آن انسان‌ها و عروسک‌ها به همراه زندگی می‌کنند. اما عروسک‌ها به عنوان شهروندان درجه دوم در نظر گرفته می‌شوند. یک کارآگاه بازنشسته ماموریت بررسی این پرونده را به عهده می‌گیرد زمانی که عروسک‌های تلویزیونی دهه ۸۰ یکی پس از دیگری به قتل می‌رسند. فیلم “قتل در ساعات خوش” یک فیلم اکشن و جنایی است که در سال ۲۰۱۸ توسط Brian Henson ساخته شده است. در این فیلم بازیگرانی مانند Benjamin Cole Royer، Brekkan Spens، Brian Palermo، Cynthy Wu، Damon Jones، Dennis Keiffer، Elizabeth Banks، Fortune Feimster، Hemky Madera، Jimmy O. Yang و… عرضه کرده‌اند.

فیلم “قتل در ساعات خوش” یک فیلم کمدی آمریکایی محصول سال 2018 است که توسط برایان هنسن و شین بلک کارگردانی شده است. این فیلم به صورت یک فیلم ترسناک و جنایی تاریک و جدی به نظر می رسد، اما در واقع یک کمدی سیاه با محوریت عملکرد عجیب و غریب عروسک ها است.

داستان فیلم در شهر لوس آنجلس در دنیایی خیالی و متفاوت روایت می شود که در آن عروسک ها در کنار انسان ها زندگی می کنند. در این دنیا، عروسک ها به عنوان شهروندان دوم شناخته می شوند و به طور کلی در جامعه مورد تبعیض قرار می گیرند. اما وقتی که یک سری قتل های مرموز در جامعه عروسک ها رخ می دهد، دو بازرس، یک انسان به نام کانن بلوک و یک عروسک بازرس به نام کاننیا تومپسون، مامور می شوند تا پرونده قتل ها را حل کنند.

از جمله ویژگی های بارز این فیلم می توان به جرقه های طنز غیرمنتظره، زبان تند و تیز و نشان دادن جنبه های تاریک و پنهان جامعه اشاره کرد. این فیلم با استفاده از شخصیت های عروسکی دستکمالی در جامعه، به طرز طنزآمیزی مسائلی مانند تبعیض نژادی، سیاست و جرم و جنایت را مورد بررسی قرار می دهد.

علاوه بر این، “قتل در ساعات خوش” با استفاده از ترکیب مناسبی از عناصر فیلم های جنایی سنتی و کمدی مدرن، تماشاگران را به یک تجربه سرگرم کننده و هیجان انگیز می برد. بازی بازیگران مطرح این فیلم نیز بسیار قابل توجه است، به خصوص بازی ملیسا مکارتی، که در نقش کاننیا تومپسون، عروسک بازرس، عملکرد بسیار قدرتمندی ارائه می دهد.

منتقدان درباره این فیلم دیدگاه های متفاوتی دارند. برخی از آنها این فیلم را به عنوان یک آثار نوآورانه و خلاقانه تحسین کرده اند که توانسته است با استفاده از فرمت عروسک ها، پیام های اجتماعی و سیاسی را به طور طنزآمیز و زیبا ارائه دهد. اما برخی دیگر این فیلم را به عنوان یک سعی ناکام در اجرای یک فرمول کمدی معمولی فردا می دانند.

به طور کلی، “قتل در ساعات خوش” یک فیلم کمدی سیاه هیجان انگیز است که با استفاده از عناصر ترسناک و جنایی، به طور بامزه و طنزآمیزی مسائل اجتماعی و سیاسی را مورد بررسی قرار می دهد. این فیلم می تواند به عنوان یک تجربه خوشایند و سرگرم کننده برای علاقه مندان به فیلم های کمدی تاریک و سریال های عروسکی باشد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای

محصول کشور :

چین

تصویر :

رنگی
بازیگران تهیه کننده و کارگردان عوامل دیگر
برای مشاهده آنلاین فیلم ها باید در سایت
ثبت نام یا وارد شوید

نظرات ۰در انتظار بررسی ۰تایید شده

در حال حاضر دیدگاه ها برای این نوشته بسته شده است

درباره ما

با عضویت در فیلومیا از جدیدترین فیلم ها و سریال های روز دنیا برخوردار شوید