فیلم قدرت Valimai 2022 با زیرنویس فارسی

مدت زمان: ۱۴۵ دقیقه - زبان: زیرنویس فارسی - سال ساخت: (۲۰۲۲)

فیلم قدرت Valimai 2022 زیرنویس فارسی
تریلر
ذخیره
۰
۷۵۶

خلاصه داستان

فیلم قدرت Valimai 2022

داستان فیلم

در فیلم قدرت : افسر پلیسی به نام آرجون ماموریت پیدا می کند تا باند موتورسواران مخوفی که به قتل و سرقت و قاچاق مواد دست می زنند را متوقف کند با اینکه ارجون افسر بسیار زرنگی میباشد ولی رقیبش نیز دست کمی از او ندارد و..

درباره فیلم

فیلم Valimai محصول کشور هند و در ژانر اکشن ، جنایی ، هیجان انگیز می‌باشد و به کارگردانی H. Vinoth در سال 2022 ساخته شده است. در فیلم قدرت بازیگرانی چون Ajith Kumar، Huma Qureshi، Kartikeya Gummakonda، و… به ایفای نقش پرداخته اند.

 

فیلم “Valimai” یک فیلم اکشن و هیجان‌انگیز محصول سال 2022 است که توسط H. Vinoth کارگردانی شده است. بازیگران این فیلم شامل Ajith Kumar، Huma Qureshi، Karthikeya و Yogi Babu هستند.

داستان فیلم درباره‌ی یک پلیس سابق به نام Vinod (با بازی Ajith Kumar) است که بعد از بازنشستگی به پس زمینه گذشته‌اش برمی‌گردد تا برای دادگاهی که به او کمک کرده، از ماموریتی خاص عهده‌دار شود. در این راه، وی با موانعی روبرو می‌شود که باعث می‌شود وی به یک مبارز قهرمان تبدیل شود.

یکی از نقاط قوت این فیلم، صحنه‌های اکشن و هیجان‌انگیز آن است. کارگردان با استفاده از تکنیک‌های حرفه‌ای و ابزارهای جدید، موفق به ایجاد صحنه‌های هیجان‌انگیز و باورپذیری شده است. صحنه‌های اکشن فیلم به خوبی طراحی و کاریکاتوری شده‌اند تا به تماشاگران هیجان فراوانی بدهد.

در مورد بازیگری، بازی Ajith Kumar در نقش Vinod، به عنوان یک پلیس سابق و مبارز قهرمان، بسیار قابل قبول و جذاب است. او با بازی با احساس و تلاش برای نقش دادن بهترین خود، نقش Vinod را بسیار قابل توجه کرده و نقش را به نمایش گذاشته است. بازیگران دیگری مانند Huma Qureshi و Karthikeya نیز در نقش‌هایشان، با بازی پرانرژی و احساس، نقش خود را به خوبی بازی کرده‌اند.

صحنه‌های فیلم نیز بسیار جذاب و الهام‌بخش هستند. تلاش کارگردان در به دست آوردن تصاویر زیبا و صحنه‌های جالب، به خوبی در جریان فیلم به تصویر کشیده شده است. ترکیب صحنه‌های اکشن با مناظر زیبا و نورپردازی بسیار خوب، فیلم را به یک اثر بصری جذاب تبدیل کرده است.

با این حال، فیلم “Valimai” ممکن است برای برخی تماشاگران، پیچیده یا عمیق باشد. همچنین، بعضی از تماشاگران ممکن است با بازیگری Ajith Kumar که به دلیل استفاده از اکثر صحنه‌های فیلم، تصاویر سیاه و سفید است، کمی سرد و بی

 

با توجه به ژانر فیلم “Valimai” که یک فیلم اکشن و هیجان‌انگیز است، می‌توان گفت که این فیلم با توجه به صحنه‌های اکشن بسیار جذاب و هیجان‌انگیز خود، توانسته است تماشاگران را به خود جذب کند. همچنین، با بازیگری قوی از سوی Ajith Kumar، Huma Qureshi و دیگر بازیگران، فیلم بسیار جذاب و قابل توجهی است.

تلاش کارگردان در به نمایش گذاشتن صحنه‌های جالب و زیبا، به خوبی در جریان فیلم به تصویر کشیده شده است. همچنین، داستان جذاب و پرماجرا این فیلم، باعث شده تا تماشاگران از ابتدای فیلم تا پایان، به فیلم پیوسته باشند و لذت ببرند.

به طور کلی، فیلم “Valimai” یک فیلم هیجان‌انگیز و جذاب است که برای علاقه‌مندان به ژانر اکشن، پرطرفدار خواهد بود. با این حال، برای تماشاگرانی که به دنبال فیلم‌هایی هستند که دارای عمق و پیچیدگی بیشتری هستند، ممکن است “Valimai” کمی سطحی و نسبتاً ساده به نظر برسد. به هر حال، اگر شما به دنبال یک فیلم اکشن و هیجان‌انگیز با بازیگری قوی هستید، “Valimai” را به شما توصیه می‌کنیم.

 

 

 

 

محصول کشور :

هند

تصویر :

رنگی
بازیگران تهیه کننده و کارگردان عوامل دیگر
برای مشاهده آنلاین فیلم ها باید در سایت
ثبت نام یا وارد شوید

نظرات ۰در انتظار بررسی ۰تایید شده

در حال حاضر دیدگاه ها برای این نوشته بسته شده است

درباره ما

با عضویت در فیلومیا از جدیدترین فیلم ها و سریال های روز دنیا برخوردار شوید