فیلم هولمز و واتسون Holmes & Watson 2018 با زیرنویس فارسی

مدت زمان: ۹۰ دقیقه - زبان: زیرنویس فارسی - سال ساخت: (۲۰۱۸)

فیلم هولمز و واتسون Holmes & Watson 2018 زیرنویس فارسی
تریلر
ذخیره
۰
۲۷۴

خلاصه داستان

فیلم هولمز و واتسون Holmes & Watson 2018

این فیلم با نام “هولمز و واتسون”، به طور طنزآمیز، ماجراهای جنایی و رازآلود کارآگاه مشهور “شرلوک هولمز” و دستیار وفادارش “دکتر جان واتسون” را به تصویر می‌کشد. این فیلم در سال ۲۰۱۸ توسط Etan Cohen ساخته شده و محصول کشور کانادا است. بازیگرانی مانند Codie-Lei Eastick، Ella Bright، Harry Baxendale، Hector Bateman-Harden، John C. Reilly، Kelly Macdonald، Kenneth Hadley، Laura Stevely، Lauren Lapkus، Layla Rose Boyce و… در این فیلم نقش آفرینی می‌کنند.

فیلم “هولمز و واتسون” (Holmes & Watson)، که در سال ۲۰۱۸ تولید شده است، یک فیلم کمدی ماجراجویی است که بر اساس شخصیت های معروف داستان های جنایی آرتور کانن دویل ساخته شده است. این فیلم توسط اتان کوهن (Etan Cohen) نویسنده و کارگردانی شده است و با بازی ویل فرل (Will Ferrell) در نقش شرلوک هولمز و جان سی. رایلی (John C. Reilly) در نقش دکتر جان واتسون به تصویر کشیده شده است.

داستان فیلم درباره ماجراهای هولمز و واتسون است که در لندن قرن نوزدهم رخ می‌دهد. همانطور که می‌دانیم، هولمز یکی از بهترین و شهیرترین کارآگاهان جهان است که با استفاده از تفکر منطقی و تحلیل عمیق، پرونده‌های جنایی را حل می‌کند. واتسون نیز به عنوان دوست و همکار وفادار هولمز، او را در ماجراها همراهی می‌کند.

اما در فیلم “هولمز و واتسون”، رویکردی کاملا متفاوت به این شخصیت‌های معروف اتخاذ شده است. فیلم به صورت کمدی تماشایی است و در طول آن، تمرکز بر روی روابط بین هولمز و واتسون و رویدادهای جنجالی و کمیکی است که آن‌ها را درگیر می‌کند. کمدی سبک و طنز فیلم، تلاش برای ساخت یک فیلم سرگرم‌کننده و خنده‌دار است و برخلاف داستان‌های اصلی هولمز، به نقل از آثار کانن دویل، بیشتر به سمت سرگرمی و نشاط برداشت می‌شود.

با این حال، این فیلم با انتقادات بسیاری روبرو شد و توانستنی دریافت نقدهای مثبت و مورد قبول از سمت منتقدان و مخاطبان نبود. برخی از نقدها به دلیل عدم ارائه یک داستان منسجم و پرداخت به تفاصیل کافی به شخصیت‌ها و روابط آن‌ها بود. همچنین، برخی از مخاطبان ناراضی بودند که به جای ساخت یک فیلم ماجراجویی و جنایی واقعی با ارزش، فیلم به سمت یک کمدی سطحی و خنده‌دار رفته است.

با این حال، برخی از مخاطبان فیلم از شوخ طبعی و بازی هنرمندان در نقش‌های هولمز و واتسون لذت بردند و این فیلم را به عنوان یک تفریح ساده و سرگرم‌کننده می‌پذیرفتند. همچنین، برخی از صحنه‌های کمدی و شوخی‌های فیلم توانستند مخاطبان را به خنده بیندازند.

در نهایت، فیلم “هولمز و واتسون” با تمرکز بر روی کمدی و سرگرم‌کنندگی، تلاش می‌کند تا شخصیت‌های معروف شرلوک هولمز و دکتر جان واتسون را به یک شکل جدید و خنده‌دار به تصویر بکشد. این فیلم علاوه بر نقدها و انتقاداتی که دریافت کرده است، همچنان توانسته است جمعیتی از مخاطبان را سرگرم کند و برخی از طرفداران خود را به خود جذب کند.

 

 

 

 

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

محصول کشور :

کانادا

تصویر :

رنگی
بازیگران تهیه کننده و کارگردان عوامل دیگر
برای مشاهده آنلاین فیلم ها باید در سایت
ثبت نام یا وارد شوید

نظرات ۰در انتظار بررسی ۰تایید شده

در حال حاضر دیدگاه ها برای این نوشته بسته شده است

درباره ما

با عضویت در فیلومیا از جدیدترین فیلم ها و سریال های روز دنیا برخوردار شوید